When I Close My Eyes, I Think Of You
obses gila okay!
9:34 PM |
assalamualaikum and hi readers yang sangat comel :)

nampaknya demam tentang dhia semua dah pulih. sekarang demam gemersik kalbu pulak melanda penduduk malaysia especially kaum perempuan laaa. aku rasa yang paling gila tengok cita nie teenagers la. tapi mama i pun layan uolssss xD elok la dua beranak lawan melangut depan tv tengok aqasha. hadoi. at first aku tengok cita nie rasa macam kenapa lah wan arifin mati. and kenapalah suffian muncul time raihana dah happy dengan hisham. tapi sekarang segalanya dah berubahhhhhhh. 100% okayyy. dalam hati aku sekarang nie, nasib wan arifin mati, kenapalah hisham nie suka kacau rumah tangga orang, kau tasha baik jangan kacau suffian dah, tolong lah raihana jangan keras hati sangat dekat suffian and to my lovely suffian, sabar okay nanti raihana mesti fall in love dengan kau. fuhhhh! serius over gila macam semua tu real. padahal cerita aja pun. heyyy, biar laaa. kita buat apa pun mesti ada feel. baru karennnnn. haha. okay part paling aku suka bila suffian kelip kelip mata kat raihana and buat muka gatal. haha. before nie tak pernah aku minat aqasha. but bila tengok cita nie terus rasa dia patut dicalonkan dalam ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR BERITA HARIAN!!! seyes best gila cita tu. so sapa2 yang tak tengok, sila berbuat demikian ya. i bet uols mesti jatuh cinta dengan cita tu. btw, lagu dia pun auww auwww uols. sangat lahhhh comel <3

tengok nie! comelsssss!


boleh nampak kenakalan aqasha <3


raihana; saya tak suka awak. kalau saya tak nak?
aqasha; terpaksalah saya berpindah ke plan B *muka gatal ^^,






Matamu…Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu..
HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

*
Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu


*sekarang aku tgh dengar lagu plus nyanyi sekali. hahaha. demam gemersik kalbu betul! :)


About Me Entries Message Friends Pictures Archives Credits

|