When I Close My Eyes, I Think Of You
TAK TAHU
11:39 PM |

Confuse nak delete ka tak blog ni. or nak biarkan saja. tulis je la apa yang nak tulis. luahkan ja la apa2 dekat sini. bukan ada orang baca so watlek watpes ja. mana satu nak buat ni. adui dilemma. nak biarkan ja boleh tapi mcm mana nak buang lagu thousand year ni. it used to be my fav song. but sekarang i should delete remove ignore erase the song, the lyric, the meaning and the memories of this song.


Please go away :(

sakitnya hati ni. pedih sangat. only allah knows how i feel right now. kalau orang tnya apa yang aku rasa. uish nak jawab pun xtau. kena rasa sendiri baru tau macam mana rasa dia. Cukuplah hanya Allah yang tahu. orang cakap mudah. move on. ramai lagi luar sana. ya, betul. memang ramai. tapi aku bukan macam orang lain. bertukar2 macam tukar baju tudung. tak semudah tu. kadang2 rasa ko dah kenapa bodoh bangang sangat syamimi. lek ahhh. benda kecik ja pun. but end up hati sendiri nangis bila cuba nak kuat dengan cara tu. 


good bye.

bukan senang untuk kita yang masih syg nak minta org yg kita syg pergi. tak semudah yang disangka. nak cakap pun kumpul kekuatan doa minta dr Allah bg kekuatan tu. terkadang tu tertanya dekat diri sendiri betul ka apa aku buat. bersediakah aku untuk lepaskan segala galanya. kuatkan aku. hmmm tapi fikirkan balik. sampai bila nak terus tipu diri sendiri. sampai bila nak biarkan hati ni terus sakit dibayangi masa silam. sampai bila? hanya Allah saja yang tahu sakit itu. 


kerana aku sayang diri aku, aku terpaksa buat semua ni. kerana aku sedar semuanya sudah berakhir aku putuskan untuk kita tidak berhubung. kerana aku tahu kau sudah berkeluarga aku undur diri. walaupun hati ini masih....... tapi biarlah allah yang uruskan selebihnya. mungkin salah diri ini jugak kerana terlalu mempercayai. terlalu sayang terlalu mudah untuk menyayangi. tapi salahkah aku berpegang pada janji mu? salahkah aku menjadi manusia yg setia? Hanya allah saja yang tahu.


terkadang aku terfikir. kenapa aku? kenapa aku yang diuji? kenapa aku mempercayai janji2 kau? kenapa aku terlalu lemah? kenapa mesti aku? kenapa? dan kenapa? apa salah aku sehingga disaat kau berjanji denganku kau sudah mengatur untuk bertunang dengan orang lain? apa salah aku sampaikan kau pergi tanpa berita? tanpa sebarang penjelasan? tanpa kata putus. hati aku hancur. berderai. hanya Allah saja yang tahu pedihnya. 


aku tahu jodoh ajal maut di tangan Allah. aku tahu semua tu. aku percaya semua tu. cuma terkadang hati ni lemah. hati ni tak kuat.allah nak uji. kerana aku sedar bahawa kau sudah berkeluarga. sudah bahagia. sudah gembira. sebab itulah aku undurkan diri ini.Cuma satu ku pinta. jika tiada lagi cinta biarlah aku belajar kembali untuk bangun. jangan kau tambah sakit ini. dengan datang menunjuk kebahagian dikau kerna aku tahu semua itu. biar aku pujuk diri ini. diri yang kau aniayai. kerna aku tahu Allah lebih mengerti. aku masih belajar mencuba untuk kuat. untuk melupakan segalanya. 


AMEEN.


About Me Entries Message Friends Pictures Archives Credits

|